Svatba

Každý klient je specifický, má různé požadavky a představy. Pokud se rozhodnete pro svatebního koordinátora, záleží jen na Vás, jak moc se svatbou potřebujete pomoci. Koordinace začíná už několik týdnů či měsíců před svatebním dnem. Přesnou kalkulaci obdržíte po naší první schůzce. Vše je na domluvě a konkrétních požadavcích

Abyste ale měli představu, ceny za koordinaci se pohybují takto:

Úvodní schůzka

Základem každého svatebního rozpočtu je osobní schůzka, nezávazné ,,kafčo“ se snoubenci, při které se poznáme blíže. Zjistím Vaše představy a plány. Poté vyhotovím hrubý koncept realizace Vašeho svatebního dne, harmonogramu svatby a samozřejmě finanční nabídku.


Zdarma

​Poradenství a konzultace

Pomůžu Vám utřídit myšlenky a doladit celý koncept svatby. Projdeme vše společně krok po kroku a řeknu Vám, co je potřeba zařídit. Vybereme svatební místo. Vyladíme, jak by měl vypadat Váš svatební den a harmonogram. Doporučím kvalitní a spolehlivé dodavatele. Prostě se zaměříme na to, co Vás zajímá a trápí.


350Kč/hod

Koordinace obřadu

Před svatbou se sejdeme na 1–2 schůzky, vítání a usazení hostů, domluva s matrikou, koordinace nástupu, průběhu, gratulace, zakončení obřadu i focení po obřadu, cca 4 hod. 


6.000Kč

Asistent svatebního koordinátora

Pro bezproblémový a lepší průběh svatby doporučuji nad 60 osob asistentku koordinátorky.


800Kč

Koordinace obřadu a hostiny

Před svatbou se sejdeme na 2–3 schůzky, podpora na telefonu nebo mailu, sestavení harmonogramu, koordinace příprav, péče o nevěstu, ženicha i hosty, organizace obřadu, focení a následný přesun na hostinu, zajištění věcí na svatební tradice a bezproblémový průběh svatební hostiny, cca 6-7 hod.


8.000Kč

Asistent svatebního koordinátora 

Pro bezproblémový a lepší průběh svatby doporučuji od 70 – 80 osob asistentku koordinátorky.


1.500Kč

Koordinace celého svatebního dne

Před svatbou se sejdeme na 2-4 schůzky, stálá podpora na telefonu a mailu, sestavení harmonogramu, koordinace se všemi dodavateli, matrikou, dohlédnu na přípravy, dekoraci, obřad, focení, hostinu, svatební zvyky, party. Zkrátka zajistím vše, aby Váš svatební den probíhal hladce a bez problémů, cca 12hod. 


10.000-12.000Kč

Asistent svatebního koordinátora 

Pro bezproblémový a lepší průběh svatby doporučuji nad 60 osob asistentku koordinátorky.


2.000

Svatba bez starostí

Postarám se o celou Vaši svatbu, od základních příprav až po realizaci svatebního dne. Jednání se všemi dodavateli, zamluvení svatební místo, datumu a oddávajícího, dekorace, design, koordinace svatebního dne. Zajistím, aby Váš svatební den vypadal dle Vašich představ a byli jste nad míru spokojení.


od 20.000

Asistent svatebního koordinátora

Pro bezproblémový a lepší průběh svatby doporučuji od 70 – 80 osob asistentku koordinátorky.


2.000

Doprava

Doprava okolo Příbrami do 15 km zdarma


6 Kč/km

Rozlučky se svobodou

Cena dle počtu schůzek


2.000 – 5.000 Kč

Oslavy

Cena individuální, dle typu akce. Každý klient je specifický, má různé požadavky a představy, proto není možné stanovit přesnou cenu dopředu. Klient obdrží kalkulaci po naší první schůzce.